اس ام اس جوک خنده دار و سرکاری
تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)

مجموعه ای از اس ام اس های خنده دار, جوک و سرکاری از سایت تهران دی ال در اختیار شما قرار گرفته است.

--------------------------------------------------------------------------

بعضی ها خرشون از پل گذشته٬

بعضی ها خرشون داره از پل می گذره.

بعضی ها دارن خرشونو راضی می کنن که بره رو پل!!

بعضی ها هم اصلا خر ندارن.

بعضی ها هم خر دارن ولی نمی دونن پل کدوم طرفیه !

————— اس ام اس جوک و خنده دار و سرکاری —————

بد جور به هم ریخته و ترسیده

مادر که دوباره خواب شومی دیده

از بهت و سکوت پدرم می ترسم

ما گاو نداریم ولی زاییده!

————— اس ام اس جوک و خنده دار و سرکاری —————

حیف نون به دوستش میگه بیا نون و پنیر و انگور بخوریم،

دوستش میگه من اسهال دارم،

حیف نون میگه ولش کن اونو بعدا میخوریم!!!

————— اس ام اس جوک و خنده دار و سرکاری —————

فهمیده ام صدای خری که از روی فهم عرعر میکند

بهتر از صدای گوسفندی است که از روی عادت بع بع میکند !

————— اس ام اس جوک و خنده دار و سرکاری —————

غضنفر کارخونه سوسیس کالباس میزنه

رو بسته بندی محصولاتش مینویسه : تهیه شده از گاو تازه !

————— اس ام اس جوک و خنده دار و سرکاری —————

تا وقتی مجردی هرکی بهت میرسه

میگه تو که همه چی داری چرا ازدواج نمیکنی؟

وقتی ازدواج کردی هرکی بهت میرسه میپرسه

تو که همه چی داشتی واسه چی ازدواج کردی!؟

————— اس ام اس جوک و خنده دار و سرکاری —————

تابلو هلال احمر رو به غضنفر نشون میدن

میگن معنی این تو جاده چیه؟

میگه به ماه مبارک رمضان نزدیک میشوی !

————— اس ام اس جوک و خنده دار و سرکاری —————

اسبه زنگ میرنه سیرک میگه آقا شما برا سیرکتون اسب نمی خواین؟

یارو میگه هنرت چیه؟ اسبه میگه احمق دارم حرف میزنم !

————— اس ام اس جوک و خنده دار و سرکاری —————

حیف نون داشته دستای خرشو با اره میبریده،

بهش میگن چیکار میکنی بدبختو ؟؟!!

میگه به شما چه مال خودمه میخوام کانگوروش کنم !!!

————— اس ام اس جوک و خنده دار و سرکاری —————

حیف نون یه لوبیا می‌گیره دستش میگه:

یاد تو در دل من طوفان به پا می‌کنه !

————— اس ام اس جوک و خنده دار و سرکاری —————

غضنفر اینا برای یک جوک سه بار میخندن

بار اول وقتی‌ جوک رو براش تعریف میکنی‌

بار دوم وقتی‌ جوک رو براش دوباره توضیح میدی

بار سوم وقتی‌ جوک رو فهمید !

————— اس ام اس جوک و خنده دار و سرکاری —————

خدایا به هر کس که دوست میداری بیاموز که تابستان از زمستان گرم تر است

و به هر کس که بیشتر دوست میداری بفهمان که اودکلن کار حمام را نمیکند !

————— اس ام اس جوک و خنده دار و سرکاری —————

طبق آخرین تحقیقات دانشمندان

تهران عامل اصلی سرطان و برای سلامتی زیان آور است !

————— اس ام اس جوک و خنده دار و سرکاری —————

تو بهترین گل دنیایی …

اما نه صبر کن

پرچم کمک داور بالاست

آفسایده !

————— اس ام اس جوک و خنده دار و سرکاری —————

به حیف نون میگن ادای بچه کوچولوها رو در بییار،میشاشه تو شلوارش !

————— اس ام اس جوک و خنده دار و سرکاری —————

آخرین خبر از جهنم :

شیر آب دستشویی ها جفتش داغه !

————— اس ام اس جوک و خنده دار و سرکاری —————

همیشه دستان همسرتان را در دست بگیرید، چون اگه رهاش کنید اون میره خرید !

————— اس ام اس جوک و خنده دار و سرکاری —————

دوست دارم شمع باشم در دل شب ها بسوزم

گر تو هم با من نسوزی ،من خودم تنها بسوزم

قبض برقم آمده دیشب،فیوزم را پرانده

حال دانستی چرا تصمیم دارم تا بسوزم!؟

--------------------------------------------------------------------------


  • تاریخ: چهار شنبه 22 تير 1390برچسب:SMS جدید sms جوک sms جک sms خنده دار sms سرکاری اس ام اس برای خنده اس ام اس جدید خنده دار اس ام اس جوک اس ام اس جوک جدید اس ام اس جوک خنده دار اس ام اس جک اس ام اس خنده دار اس ام اس سرکاری اس ام اس ضد حال اس ام اس های خنده دار,
  • نظرات شما عزیزان:

    عادل
    ساعت13:23---22 تير 1390
    سلام دوست من خسته نباشید یک لحظه باهات کار دارم این هم ایدی یاهو adel.khoje میخواستم تبادل بنر

    عادل
    ساعت13:23---22 تير 1390
    سلام دوست من خسته نباشید یک لحظه باهات کار دارم این هم ایدی یاهو adel.khoje میخواستم تبادل بنر

    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه:



    درباره وبلاگ


    هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
    موضوعات
    آخرین مطالب
    پيوندها

    تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان